billede_af_smilende_kvinde

Foredrag & debat

Lev for det halve og få det hele - foredrag ved Nanna Hyldgaard Hansen

26.01.23
Nanna Hyldgaard Hansen fortæller om, hvordan du kan skrue ned for forbruget, uden at hverken du eller klimaet skal lide afsavn.

Foredraget er fyldt med enkle sparetips og praktiske hverdagsråd, så du kan leve for mindre og få mere tid til det, der er vigtigt. Foredraget giver også indblik i, hvordan det er at have stress, og hvorfor det virker så svært for mange børnefamilier at få hverdagen til at hænge sammen.

Nanna Hyldgaard Hansen er forfatter, foredragsholder og journalist. Hun har beskæftiget sig med økologi, klima og bæredygtighed gennem det meste af sit arbejdsliv, blandt andet som kommunikationschef i en grøn NGO. Desuden er hun fast spare-ekspert i Radio Classic FM.
Nannas første bog ”Lev for det halve – og få familieliv, forbrug og arbejde” er blevet en bestseller. I bogen findes  svaret på det spørgsmål, som mange stiller sig selv: Kan vi gøre det på en anden måde? Både få mere ro på og leve mere klimavenligt?