Billedet forestiller forsiden til bogen Au Pair af Sanne Munk Jensen og Kim Fupz Aakeson.

Lokalitet
For unge

Læs Au pair og mød Sanne Munk Jensen

25.05.22
Den 25. maj kl. 16.30-18.00, kan du deltage i en åben onlinelæsekreds.

Her diskuterer vi Sanne Munk Jensens seneste ungdomsroman Au pair, som hun har skrevet sammen med Kim Fupz Aakeson.
Efter vi har diskuteret bogen, får vi virtuelt besøg af Sanne Munk Jensen, som vil svare på alle de spørgsmål, vi har.

Au pair handler om Irene, der drager fra hjembyen Ribe til Hellerup for at arbejde som au pair hos en rig familie. Her får hun indblik i en tilværelse, som hun altid har drømt om. Men en række oplevelser vender op og ned på drømmen, og det hele kulminerer i, at Irene må træffe en beslutning om, hvem hun er, og hvad hun vil i fremtiden.

Læsekredsen afholdes af formidlerne Anna og Britt fra Norddjurs Biblioteker, og den er både for dig, der læser meget i forvejen og dig, der ikke læser så meget. Alle er velkomne, så tøv ikke med at tilmelde dig ved at sende en mail til Anna på anru@norddjurs.dk.

Tilmelding senest 10. maj.

Bemærk at arrangementet foregår online.

Du kan låne bogen på eReolen eller på dit lokale bibliotek. Hvis du har problemer med at skaffe bogen, så kontakt Anna.