Sommerlæse-BINGO

01.05.23
Læs/lyt til 3 bøger, så deltager du i lodtrækningen om 2 gavekort til Brande City eller Vores Ikast.

Konkurrencen løber fra 1. juni til og med 30. september 2023. Du skal læse/lytte bøger, der kan passe til 3 af felterne på bingopladen. Du vælger selv, hvordan du fortolker kategorierne, og du må gerne indsende flere bingoplader.
For at deltage skal du være fyldt 16 år, have adresse i Ikast-Brande Kommune og være oprettet som låner på Ikast-Brande Bibliotek. Bingopladen kan du downloade fra vores hjemmeside eller hente på biblioteket.
Den skal afleveres senest den 9. oktober 2023 til personalet på Brande, Ikast og Nørre Snede bibliotek eller skannes til: copet@ikast-bibliotek.dk Hvis der er under 20 deltagere forbeholder biblioteket sig ret til at aflyse konkurrencen.
Bingopladen kan downloades her: