Brande bibliotek i Pakhuset

Hjælp Brande bibliotek med flytningen - lån rigeligt

03.06.21
Hjælp Brande bibliotek med at flytte, BESTIL og LÅN rigeligt!

Alle i Brande kan begynde at glæde sig til, at Brande Bibliotek lukker i Pakhuset og efter sommer åbner i  det nye skole og bibliotekshus "Artium." I tiden op til at Pakhuset er tømt, betyder det ændrede afleveringsfrister FOR MATERIALER LÅNT PÅ BRANDE BIBLIOTEK:
For materialer med 30 DAGES LÅNETID betyder det, at alt der lånes fra og med torsdag d. 27. maj, skal afleveres senest mandag d. 16. aug.
For materialer med 14 DAGES LÅNETID betyder det, at alt der bliver lånt fra og med lørdag d. 12. juni, skal afleveres senest mandag d. 16. aug.
HUSK Materialer lånt i IKAST vil IKKE have udvidet lånetid.

SIDSTE FRIST for at afhente reserveringer i Brande er lørdag d. 26. juni. Herefter er der kun afhentning i Ikast indtil Artium åbner.
I flytteperioden kan der afleveres i brevindkastet i Pakhuset. I samme tidsrum kan materialer/ferieposer/reserveringer o.a. IKKE afhentes i Pakhuset.