Billedet forestiller et æble på en stak bøger. Ved siden af er der en krukke med gule blomster.

Sommerlæse-BINGO

10.05.22
Læs tre bøger og vind et gavekort.

Konkurrencen løber fra 1. juni til og med 30. september 2022. Du skal læse 3 bøger, der kan passe til kategorierne i felterne på bingopladen. Du vælger selv, hvordan du fortolker kategorierne. E-bøger og lydbøger tæller også, og du må gerne indsende flere bingoplader.

Bingopladen kan du downloade fra vores hjemmeside eller hente på biblioteket.

Hvis du mangler idéer til læsning hjælper vi gerne. Du kan også finde en masse inspiration på bibliotekets hjemmeside, litteratursiden.dk m.fl.

Bingopladen afleveres senest den 7. oktober 2022 til personalet på Brande, Ikast eller Nørre Snede bibliotek eller scannes til: copet@ikast-bibliotek.dk

For at deltage skal du være fyldt 16 år, have adresse i Ikast-Brande Kommune og være oprettet som låner på Ikast-Brande Bibliotek. Hvis der er under 20 deltagere forbeholder biblioteket sig retten til at aflyse konkurrencen.

Bingopladen kan downloades herunder:

Filer