Plakat med tegnede familiescener

Verdensbibliotek: underholdning på mere end 15 sprog

Af Anonym (ikke efterprøvet)
23.03.20
Masser af materialer for hele familien på mange sprog

Verdensbibliotek kan du få fri adgang til e-bøger, lydbøger, streame film på mange fremmedssprog. Der er både for børne, unge og voksne.

Bøger, Lydbøger og film på mange sprog

www.verdensbiblioteket.dk adresinde e-kitaplar, sesli kitaplar ve daha fazlasını bulabilirsiniz

www.verdensbiblioteket.dk اعثر على الكتب الإلكترونية والصوتية وأكثر من ذلك بكثير على

கீழ்க்காணும் இணையத்தளத்தில் பதிவேற்றம் செய்யப்பட்ட நூல்கள் (இ-புத்தகங்கள் ) - ஒலி நூல்கள் -  இசை - திரைப்படங்களை தரவிறக்கம் செய்யலாம்: www.verdensbiblioteket.dk

Znajdź książki elektroniczne, książki do słuchania i wiele więcej na www.verdensbiblioteket.dk

Электронные книги, аудиокниги и многое другое здесь www.verdensbiblioteket.dk

På Verdensbibliotek kan du også se et udvalg af fysiske bøger, du kan reservere og hente på dit lokale bibliotek.

Fri og ubegrænset adgang
Du kan streame alle film på Verdensbiblioteket - der er ingen begrænsninger for, hvor meget du må afspille på sitet. Alle, som bor i Danmark, har adgang til Verdensbiblioteket, og alt, hvad du skal bruge, er en internetforbindelse og et låner-kort (bibliotekslogin) til biblioteket eller NemID.

Hvordan får jeg adgang?
For at få adgang, skal du logge ind ved hjælp af Nem-ID eller bibliotekslogin. Bibliotekslogin er dit CPR-nummer og den kode, som du bruger, når du låner bøger på et bibliotek i Danmark.