billede_af_verdensmaalgavl_i_Skjern

Verdensmålsgavlene udstilles i Ikast.

18.04.23
FN’s 17 verdensmål er udført som gavlkunst på 17 gavle i ni kommuner og 17 gavlbyer. Verdensmålsgavlene præsenteres som en udstilling på Ikast Bibliotek fra tirsdag 9. maj – 20. maj.

En samlet historie om globale udfordringer, der bliver en del af borgernes hverdag i bybilledet.
Alle 17 gavlværker præsenteres i en fælles udstilling, hvor hvert værk er fotograferet og gengivet på træprint i 80x80 cm.
Ved åbningen torsdag 9. maj kl. 15.30-16.45 vil kulturkonsulent Carsten Jensen fortælle om kunstprojektet ’Verdensmålsgavlene 17gavle.dk’
og der vil blive afholdt en lille workshop for børn, forældre og bedsteforældre. Alle er velkomne.