billede_af_plakat_med_Henrik_Volf

For voksne

Alt Det Der Tåler Dagens Lys - Henrik Volf

29.11.22
Bog reception - bare drop ind / Hør Henrik Volf fortælle om sin selvbiografi "Alt det der tåler dagens lys". For en stund er både guitaren og penslen byttet ud med tasterne. Resultatet er nu blevet til en bog, en fortælling Henrik Volfs liv

- Alle har en historie, og jeg har lyst til at fortælle min – med mine egne ord og set med mine øjne, fortæller kunstneren, der nu også kan kalde sig forfatter.

”Alt det der tåler dagens lys” er titlen på bogen, der udkommer den 29. november, og skildrer en evig kamp om at erobre verden, uanset prisen - med de talenter og dæmoner, man nu er skabt med.

Volf manøvrerede i en verden, hvor han i mange år gik på line imellem hvad livet skulle byde på. Drømmen om at blive en af Danmarks bedste brydere, samtidig med at musikken trak i en helt anden retning.

En historie om at gøre sig umage, og om at øve sig i at blive et godt menneske – selv med de udfordringer temperamentet undervejs har givet.

Bogen beskriver en ubetinget kærlighed til livet, en overdrevet tro på egne evner, og ikke mindst, om at sætte sin succes inden for rækkevidde.

Ikast-Brande Bibliotek inviterer tirsdag den 29. november alle til at komme og møde forfatteren lige på dagen hvor bogen udkommer.