Arrangementer

Praktiske oplysninger om børne- og voksenarrangementer på biblioteket.

Hent eller køb billetter via Ikast-Brande Biblioteks hjemmeside.
Der er et gebyr på 4,75 kr. ved billetkøb online (tilgår administrationen af place2book billetsystemet) og på biblioteket. Der er ikke gebyr til de gratis arrangementer.
Du kan finde listen over vores arrangementer her.

Afbud

Hvis du bliver forhindret i at deltage, så meld afbud hurtigst muligt på ikastbibliotek@ikast-brande.dk I henhold til ’Lov om visse forbrugeraftaler’ er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten. Du kan derfor ikke få refunderet din billet. Billetter refunderes kun i tilfælde af aflysning af arrangement.

Børneteater

Ved børneteater beder teatergrupperne om at aldersgrænserne overholdes, for at tilskuerne får det bedst mulige udbytte af forestillingen.

Ildsjæle og samarbejdspartnere

Mange af bibliotekernes arrangementer er skabt i et samarbejde mellem lokale ildsjæle, foreninger og organisationer eller drives af frivillige kræfter. Kontakt os på ikastbibliotek@ikast-brande.dk, hvis du har en idé til en aktivitet eller er interesseret i et samarbejde, som vil være til gavn og glæde for andre i kommunen.