Book en bibliotekar

Har du nogen gange brug for ekstra grundig hjælp fra bibliotekaren?

Har du brug for ekstra grundig hjælp til at søge litteratur og information til projekter, opgaver, arbejde, hobby mv.?
Eller blive hjulpet i gang med at bruge bibliotekets online tjenester som f.eks. eReolen.dk og Filmstriben?

Så kan du bestille en halv time hos din bibliotekar, hvor I sammen kan fordybe jer i dit spørgsmål.

Fordelen ved at booke en bibliotekar er, at du er sikker på, at der er en bibliotekar som har tid til at tage sig af netop dig og dine spørgsmål,
og at bibliotekaren har mulighed for at forberede sig og dermed give dig en bedre betjening.

Bestil tid
Du kan bestille tid på Ikast Bibliotek eller Brande Bibliotek mandag til torsdag i bibliotekernes åbningstid.
Du kan bestille en halv time.

Du kan bede om at få tid hos en bestemt bibliotekar.

Der er måske ikke lige en ledig tid på det tidspunkt du foretrækker, så vent ikke til sidste øjeblik, men bestil tid nu ved at ringe eller sende en mail. Der kan gå fra 3-5 hverdage før du modtager svar:

Ikast Bibliotek:  tlf. 9960 5121
ikastbibliotek@ikast-brande.dk