Billedet viser en kop kaffe, to opslåede bøger med coveret opad og et par striksokker.

Børnebibliotekarens bogvenner - bogklub for 5.-6. klasse

06.08.21
Børnebibliotekarens bogvenner er en bogklub for 5.-6. klasse, der mødes hver anden tirsdag i Ikast. Vi skal læse bøger sammen, spise snacks og hygge os rigtig meget!

•    Er du en dreng eller en pige?
•    Går du i 5. eller 6. klasse?
•    Elsker du at læse en god bog, og snakke med andre om den?
•    Har du lyst til at dele den gode læseoplevelse med andre?
•    Har du lyst og tid til at være med i vores bogklub her på Ikast Bibliotek tirsdage i lige uger kl. 15:15 – 16:30?

Hvis du kan svare JA til ovenstående, så vil jeg glæde mig meget til at byde dig velkommen.

•    Vi skal hygge.
•    Til hyggen vil der altid være en lille snack og noget at drikke.
•    Vi skal snakke, undres og være nysgerrige sammen.
•    Vi skal læse forskellige fede bøger, som jeg vælger ud og få de gode læseoplevelser sammen.
•    Du skal læse en del af bogen derhjemme fra gang til gang.
•    Det kan være, at vi quizzer, hører podcasts, høre anbefalinger fra Jer eller laver maratonlæsning eller overnatning eller… Ja, I får lov til at være med til at bestemme.

Vi starter op tirsdag d. 21. september og slutter tirsdag d. 10. marts 2022.

Tilmelding skal ske til børnebibliotekar Gitte Hjort på githjor@ikast-brande.dk hurtigst muligt. Du er velkommen til at ringe på 99605139, hvis du gerne vil vide mere.
Der er begrænset antal pladser – max 10 stk. Så skynd dig at spørg din mor og far om lov, og få dig meldt til.

Jeg glæder mig allerede meget til at møde lige netop DIG.

Mange bogglade hilsner fra børnebibliotekar Gitte Hjort.

Billedet viser børnebibliotekar Gitte med Børnenes Rekordbog 2020.