Billedet taget ovenfra af sand, et badehåndklæde på sanden med to bøger på og en åben bog hvorpå to hænder ligger. På venstre hånd står der hashtag barelæse tre gang.

Del din læsestund via hashtagget #barelæse på Instagram

12.07.21
#barelæse: del din læseoplevelser i løbet af sommerferien på Instagram (du kan vinde bøger)

#barelæse er en sommerferiekampagne som mange danske biblioteker er fælles om. Det er meget enkelt: del dine læseoplevelser med andre på Instagram ved at anvende hashtagget #barelæse. Alternativt kan du deltage ved at sende en besked til ikastbibliotek@ikast-brande.dk Vi vil sørge for at aflevere dit bidrag til tovholderen.
Du bliver som deltager en del af lodtrækningen om at vinde et gavekort på 3000 kr. til en boghandel (ja ja!).
Det kan være billeder, korte videoer og det behøver ikke være et billede, du tager på stranden! Så find dit eget læsested og lad kreativiteten klare resten.
Du kan deltage indtil d.8 august.

Mangler du inspiration, så kom forbi Ikast Bibliotek og få gode læseråd. Du kan også skrive til os (ikastbibliotek@ikast-brande.dk) eller ringe i den bemandede åbningstid på 9960 5121.

God sommer!

Billedet af en mands hoved tage ovenfra. Manden ligger med armene bag hovedet og lytter til en lydbog gennem sine hørebøffer. På venstre hånd står der en gul hashtag.