Åben bog med sider der er foldet til et hjerte

Bibliotekets filialer i Bording, Ejstrupholm, Engesvang og Nørre Snede; lukkede i sommerferien

21.06.22

Trods lukkede filialbiblioteker er der mulighed for aflevering i Bording, Nørre Snede, Ejstrupholm og Engesvang:
Hvis du i sommerferien ikke har mulighed for  at komme forbi Ikast eller Brande Bibliotek og aflevere dine lånte materialer, er der mulighed for at aflevere lokalt. Der kan afleveres hos Fakta i Bording, Spar i Ejstrupholm, Dagli’ Brugsen i Engesvang og Rema 1000 i Nørre Snede fra og med mandag d. 27. juni til og med søndag d. 7. august.
Aflevering sker ved at lægge materialerne i en kasse, opstillet i butikken. Der kan ikke gives kvittering, din aflevering bliver først registreret, når materialerne bliver hentet ind til Ikast eller Brande af vores personale.

Reservering og bestilling
Du kan fortsat bestille og reservere materialer hele sommeren igennem. Reserveringer fra Nørre Snede og Ejstrupholm skal hentes i Brande, mens reserveringer fra Bording og Engesvang skal hentes i Ikast. Har du ikke lyst eller mulighed for at afhente her, kan du også sætte dine reserveringer på pause henover sommeren. Det kan du læse mere om her.

Alle biblioteker genåbner med  selvbetjening, når skolen starter begynder.
Både Bording, Ejstrupholm, Engesvang og Nørre Snede åbner igen med selvbetjening d. 8. august.